الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

کتاب درسی سیستمهای کنترل خطی اوگات

کتاب درسی سیستمهای کنترل خطی اوگات


دانلود بخش اول 


دانلود بخش دوم

نظرات 5 + ارسال نظر
admin شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

PIXEL شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 http://www.Iranikan.com

سلام
وبلاگ جالب و پر محتوائی دارید.خوشحال میشیم با هم همکاری داشته باشیم.
پیام همکارمون رو هم که بالا دیدین. اگه تمایل داشتی حتما بهمون سر بزن.
موف باشی

سعید جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:52 http://ghafaseazad.blogfa.com

سلام خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
اما من هر کار کردم نتونستم کتاب اوگات رو دانلود کنم
و لازمش هم دارم
اگه براتون مقدور هست لینکه مستقیکش رو برام تو وبلاگتون قرار بدید یا اگه دوست داشتید بدید به من تا با اسم خودتون تو وبلاگم قرار بدم
یا علی

سلام
از طریق یه سیستم عامل و pc دیگه امتحان کنید.
من لینک رو تست کردم و مشکلی نداره

علی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:50

با عرض سلام و خسته نباشی
متاسفانه من چندین دفعه کتاب اگاتا را دانلود کردم ولی یک فایل نصبی دانلود میشه و یک فایل(قسمت دوم) با پسوند RAR وقتی فایل اول را اجرا میکنم قسمت دوم را درخواست میکنه و پس از دادن فایل دوم یک فایل تصویری با فرمت ACDC میسازه که توش هیچی نیست لطفا راهنمایی فرمایید .

با تشکر

arazm چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52

salam.ba tashakur az shuma,mitunid ketebe kontrole nise ro vase download bezarin ?mamnooon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد