الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

جزوه کنترل خطی - دانشگاه امیرکبیر

بخش اول

برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
 
بخش دوم
برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
 
بخش سوم - به همراه خلاصهء مطالب بیان شده در جزوه (دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید


پسورد مورد نیاز برای باز کردن فایل : www.ir-micro.com


نظرات 6 + ارسال نظر
Naughty fox دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:50

سلام
واقعا خسته نباشی و دست مریزاد برای من که عالی بود همه رو بردم
مرسی

محسن شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:00

salam tablighi ke balaye sotet gozahti marobt be ye gorohe kolahbardar hast midooni ya na

زهرا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:55 http://www.perin2002.blogfa.com

rast ye soal dige:
mishe ejaze bedid liketun konam ?ya na?

محمد رضا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 http://mechanicsblog.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید
من ضمن کسب اجازه از شما وبلاگتون رو لینک کردم و این مطلب رو توی وبلاگ خودم با ذکر منبع کپی کردم اگه اشکالی نداره ما رو هم به لینکستان خودتون اضافه کنید
با تشکر

با سلام.
متشکر از اینکه به من سر زدید.
هدف والاتر از این هاست و متشکر از اینکه در این امر کمک کردید.
و همینطور سپاس به خاطر امانتداریتون

فیروز پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08

سلام خسته نباشید دانلود نمیشه چرا

رضا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:53 http://web-javan.blogfa.com

سلام من ای قسمت رو با اجازه شما همراه با ذکر منبع در وبلاگم گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد