الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

عید۸۷

دوستان گلم سلام.

امیدوارم حال شما خوب باشه. پیشاپیش عید رو به همتون تبریک عرض می کنم.

 من چند روزی نمی تونم آپدیت کنم

عید شما مبارک

Have a year light as sun, end of fun. sweet as honey full of money

happy new year

دوستان دیگه هستن.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:21 http://MRKakavand.blogfa.com

سلام وب‌لاگ بسیار زیبا و جالبی دارید

سال نوی شما هم مبارک

موفق باشید.

آیناز چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:15

سلام دوست عزیز !
وبلاگتون جذابه..خسته نباشید.
من نیاز به مطلبی در خصوص( کاربرد زبان ماشین در بحث فراکتالها )(به اندازه ۶ یا ۷ صفحه ) دارم چنانچه در این خصوص مطلبی داشته باشید بنده رو سر افراز میکنید اگه به آدرسی که در یاهو براتون نوشتم ارسال کنید
امیدوارم من هم به سهم خودم بتونم منابعی در اختیارتون قرار بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد