الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

الیـــــــــــــــــــــران

الکترونیک و کامپیوتر (مهندسان جوان ایرانی)

حل مسائل کتاب الکترونیک ۱ میر عشقی فصل ۱ و ۲

 حل مسائل کتاب الکترونیک ۱ میر عشقی فصل ۱ و ۲

 

 مسائل فصل 1 و 2 الکترونیک 1 میرعشقی

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:36

سلام دوست عزیز
من خیلی وقته دنبال حل المسائل وجزوه مدار الکتونیک میر عشقی هستم اگه ممکنه فصل ۳ به تا هفت رو هم بارین اگه جزوه خوب بزارین ممنون میشم

محسن دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:08

سلام
من نمیتونم حل المسائل وجزوه مدار الکتونیک میر عشقی
رو دانلود کنم فکر کنم که مشکل داره اگه امکان داره به من emailکنید خیلی ضروریه و واجبه
هر چه سریعتر بهتر با تشکر

اردلان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:21

خواهش می کنم حل مسائل میر عشقی رو داری واسم بفرست ما و بچه های دیگه نیاز مبرم داریم

حمید چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:12

مرسی

zizi دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:05

سلام
من نمیتونم حل المسایل رو دانلود کنم.اگه میشه واسم بفرستید .واقعا احتیاج دارم
ممنون

الهام دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

سلام من نتونستم این فایل رو دانلود کنم.
میشه خواهش کنم برام میل کنید؟!
ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد